Продавець Smart Aks розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
129 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 09.12).

+380 (63) 297-86-11
Магазин розумних та мобільних аксесуарів - Smart Aks
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Закон України «Про захист прав споживача». Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: - товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо; - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - на придбаний товар є видаткова накладна та касовий чек. Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару. У цьому випадку доставку товару в обидва кінці оплачує покупець. Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені. У цьому випадку доставку товару в обидва кінці оплачує продавець. ДЕ І ЯК МОЖНА ЗДІЙСНИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? 1). Обмін або повернення товару здійснюється за допомогою поштового оператора "Нова пошта". Для цього необхідно надіслати товар за адресою: місто Запоріжжя, відділення Нової пошти №11, одержувач - ФОП Михайленко Сергій Вікторович, телефон - 0676142500. Подробиці та інші варіанти пересилки уточнюйте за телефоном - 0676138193. Після огляду товару та укладання/акту сервісного центру товар може бути обмінений або кошти за товар повернуті покупцю. 2).Якщо необхідно здійснити повернення коштів за повернутий продавцю товар, то покупець повинен надіслати на електронну адресу продавця - smartgifts.ua@gmail.com свої повні реквізити: - IBAN (міжнародний номер банківського рахунку); - ІПН (ідентифікаційний податковий номер); - Прізвище, ім'я та по батькові покупця. - Копію касового чека про оплату за товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner